Podmínky užívání odborné poradny

Jak odborná poradna funguje?

  • Uživatel se obrací na tým odborníků v konkrétní odborné poradně.
  • Po zadání dotazu je uživatel kontaktován s informací o jeho přijetí. Pakliže se jedná o placený dotaz, jsou následně uživateli zaslány instrukce k platbě; po odsouhlasení je uživatel přesměrován na platební bránu, kde tuto platbu uhradí.
  • Manipulační poplatek za zpoplatněnou odpověď činí nejméně 299 Kč včetně DPH.
  • Odborník zajistí odpověď nejdéle do 24 hodin od přijetí dotazu, vyjma víkendů a svátků, lhůta pro zaslání odpovědi se však může v případě složitosti dotazu prodloužit, nebo může být dotaz lékařem odmítnut.
  • Pro zjištění přesné lhůty pro odpověď může uživatel kontaktovat správce fóra zde.
  • Odpověď odborníka má pouze orientační charakter, nejedná se o náhradu lékařské péče ani o oficiální diagnózu.
  • Odpověď dostane tazatel na e-mail, který uvedl ve formuláři. V případě, že tazatel udělí navíc souhlas se zveřejněním dotazu, bude společně s odpovědí anonymně uveřejněn také přímo na webu https://www.edoktori.cz.

Výhody odborné poradny

  • uživatel má zajištěnou odpověď přímo od odborníka,
  • odpověď je zajištěna v určitém časovém rozmezí,
  • odpověď získá uživatel automaticky na zvolený e-mail.

Podmínky využití odborné poradny 

I. Autorská práva

Nakládání s obsahem diskusního fóra, který je chráněn autorským právem, se řídí zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v účinném znění. Společnost Franklin Reality, s.r.o., IČO: 27647951 provozovatel internetového serveru eDoktoři.cz (dále jen „provozovatel“) si vyhrazuje veškerá práva podle autorského zákona k veškerým informacím a dalšímu obsahu, jehož původcem je provozovatel či jeho zaměstnanci nebo spolupracovníci, zejména redaktoři serveru. Případné převzetí či další šíření tohoto obsahu není bez souhlasu provozovatele dovoleno. 

II. Odpovědnost za škodu či jinou újmu

Uživatelé internetového serveru eDoktoři.cz si jsou vědomi, že veškeré na něm obsažené informace jakož i veškeré informace získané prostřednictvím placené poradny mají pouze základní, orientační charakter a nijak nenahrazují lékařskou péči ani neumenšují případnou potřebu uživatele vyhledat odborné poradenské a další služby, které by zohledňovaly specifické okolnosti každého případu. V případě placené poradny tomu odpovídá i výše hrazené úplaty, která slouží pouze k pokrytí provozních nákladů. Vzhledem k těmto skutečnostem je vyloučena jakákoli odpovědnost provozovatele za újmu jakékoli povahy, například za vznik škody, která by uživateli z uvedených informací, například v důsledku spoléhání se na jejich správnost, vznikla.

III. Ochrana osobních údajů

Provozovatel shromažďuje o uživatelích pouze ty údaje, které jsou nezbytně nutné ke kontaktování uživatele a ty, které uživatel dobrovolně uvedl při vyplňovaní  formuláře online poradny. Tyto údaje zároveň nepředává třetí straně.

Bližší informace naleznete v našich Zásadách užívání a zpracování osobních údajů.

IV. Využití placené poradny

Placená poradna umožňuje uživateli požádat o zodpovězení konkrétního dotazu s tím, že provozovatel v takovém případě usiluje o zajištění (zprostředkování) odpovědi na dotaz. Provozovatel není původcem odpovědi na dotaz.

Pokud tazatel udělí zaškrtnutím příslušné kolonky ve formuláři souhlas s uveřejněním svého dotazu, provozovatel je oprávněn takový dotaz i odpověď na něj zveřejnit. Tazatel je přitom v takovém případě anonymizován.

IV.1. Způsob účtování platby za využití placené poradny 

Při zadání nového dotazu do placené poradny  uživatelem vystaví provozovatel uživateli zálohovou fakturu, kterou uživateli bezprostředně po zadání dotazu zašle elektronicky. Platby se provádějí skrze platební bránu PayU.

IV.2. Vrácení platby

Platba za zadání dotazu do placené poradny je vratná pouze v případě, že provozovatel odmítne uživateli zajistit odpověď nebo ji není schopen vůbec zajistit. Ve všech ostatních případech je platba nevratná.

IV.3. Odmítnutí odpovědi na dotaz

Provozovatel má právo zajištění odpovědi na dotaz odmítnout jak při jeho položení, tak i dodatečně, a to vždy i bez uvedení důvodu. Zaplatil-li již uživatel platbu za zadání dotazu, má právo na její vrácení v souladu s bodem IV.2.

IV.4. Reklamace

Provozovatel usiluje zajistit, aby odpověď na dotaz uživatele uspokojila. Není-li uživatel s odpovědí dostatečně spokojen, pokusí se provozovatel zajistit (zprostředkovat) odpověď doplňující, a to bez další úhrady ze strany uživatele. Uživatel však nemá, nejedná-li se o případ uvedený v bodu IV.2, nárok na vrácení již zaplacené platby za zadání dotazu. Reklamaci lze provést zde.

IV.5. Rozdělení dotazu

Provozovatel má právo rozdělit dotaz, u něhož se mu takový postup bude jevit jako vhodný (například proto, že dotaz bude obsahovat více dílčích otázek), na určitý počet jednotlivých, dílčích dotazů; o takovém rozdělení dotazu bude uživatele informovat. Bude-li uživatel s rozdělením dotazu a s výší celkové úhrady za nově vzniklé (dílčí) dotazy souhlasit, doplatí platbu za využití placené poradny do odpovídající výše a provozovatel zajistí odpovědi na všechny takto nově vzniklé dílčí dotazy. Nebude-li uživatel s rozdělením dotazu souhlasit, zajistí provozovatel zodpovězení původního dotazu v rozsahu omezeném pouze na první dílčí otázku, kterou obsahuje.

Kontakt

Pro informaci o stavu zpracování Vašeho dotazu nás můžete kontaktovat zde či na adrese Vodičkova 710/31, 110 00 Praha 1.

Nejnovější články